RESURSE UMANE / PREGĂTIRE

foto proiect asistat de Peacock

Prezentăm o selecție a unor teme mai puțin abordate, dar care fac diferența în atitudinea angajaților și ținuta serviciilor, sesiuni ce pot fi furnizate de PEACOCK Hotels, in format personalizat și adaptat la nevoile particulare ale fiecărei proprietăți hoteliere, echipe de management sau formații operaționale:

  • Organizare optimă, documente și sisteme, proceduri de lucru, relații operaționale inter și intra departamentale (soluții ©Peacock Hotels) pentru departamentele: Sales & Marketing, Front Office, Food & Beverage, Housekeeping.
  • Mijloace de eliminare a blocajelor de comunicare și de acțiune a angajaților în cursul activităților operaţionale curente.
  • Tehnici de creștere a interesului angajaților de a-și orienta acțiunile spre rezultate sustenabile în activitatea de vânzări și dezvoltarea abilității de a utiliza riguros, dar flexibil, grila tarifară stabilită.
  • Tehnici de comunicare externă (oaspeții, intermediarii, furnizorii, presa) și comunicarea internă (ierarhică, inter și intra-departamentală)
  • Tehnici și proceduri prin care să se poată asigura satisfacția oaspeților:
    • principii diferențiate de “customer care” în raport cu tipologia și profilul fiecărui oaspete și în relație cu serviciile solicitate
    • construirea unei atitudini permanent pozitive și pro-active a personalului aflat în relație directă cu oaspeții
    • construirea unei mentalități de echipă, de ajutor și suport reciproc al echipei de “middle management”
    • modalități de adresare inteligentă a unor subiecte cu valente negative care trebuie comunicate oaspeților
  • Metode de soluționare a unor situații neprevăzute și de gestionare a reclamațiilor oaspeților hotelului.
  • Cultura organizatională, angajament de performanță și calitate: responsabilizarea individului la nivelul echipei.

În proiectele hoteliere pe care le asistă, PEACOCK Hotels se implică în mod direct în implementarea procedurilor de lucru pentru fiecare departament, cât și în instruirea personalului recrutat pentru hotelul respectiv, în sensul prezentării procedurilor și practicilor operaționale consacrate în exploatarea profesională a unui hotel.

foto proiect asistat de Peacock

foto proiect asistat de Peacock

PEACOCK Hotels acordă consultanță inclusiv privind identificarea a unor candidați pentru ocuparea unor posturi cheie, pentru elaborarea grilelor de selecție inițială, prezintă modalitățile de susținere a interviurilor și modul de evaluare a profilului personal al unor angajați sau candidați, modalitățile de evaluare profesională teoretică, de testare practică, proceduri de monitorizare și de evaluare a atitudinii, modalități de testarea tipului de reacții la diferiți stimuli și testarea nivelului de responsabilitate.